Cel studiów:
Zapewnienie najnowszej wiedzy z zakresu: fundamentalnych aspektów zarządzania, podstaw marketingu, kluczowych zagadnień finansowych, prawa rolnego, struktury oraz operacji rynków rolnych, ekonomii rolnictwa i modelowania organizacji gospodarstw rolnych, zagadnień dotyczących bezpieczeństwa żywnościowego, świadomości ekologicznej oraz aspektów związanych ze zdrowiem środowiska; Przygotowanie uczestników do praktycznych umiejętności menedżerskich, które są niezbędne w codziennej pracy w sektorze agrobiznesu, obejmujących obszary takie jak zarządzanie procesami w rolnictwie, kierowanie agrofirmą, strategie marketingowe, umiejętności mediacji i prowadzenia negocjacji w kontekście gospodarczym, skuteczna komunikacja oraz umiejętność publicznych wystąpień; Studia przygotowują absolwentów zarówno teoretycznie, jak i praktycznie, umożliwiając im także prowadzenie własnej działalności gospodarczej w sektorze rolnym.
Skierowane do:
absolwentów uczelni wyższych, których interesuje tematyka zarządzania i marketingu w kontekście rolnictwa; osób aktywnych w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej w sektorze agrobiznesu; pracowników działających w firmach oraz instytucjach związanych z dziedziną rolnictwa.
Czas trwania:
2 semestry/290h
Termin zgłoszeń:
Rekrutacja prowadzona jest w systemie otwartym.
Zasady przyjęć:
Ukończone studia wyższe (ksero dyplomu i oryginał do wglądu), wypełnienie kwestionariusza osobowego, 2 fotografie legitymacyjne
Opłaty:
1800 zł semestr