Cel studiów:
Głównym celem tych studiów jest kształcenie specjalistów, którzy są w stanie efektywnie wykorzystywać narzędzia nowoczesnego Public Relations (PR) i Marketingu w swojej pracy, zarówno w instytucjach administracji publicznej, jak i w prywatnych firmach. Zajęcia obejmują praktyczne aspekty i prowadzone są przez doświadczonych praktyków z długim stażem w swoich dziedzinach.
Skierowane do:
Studia z zakresu Public Relations i Marketing Medialny są przeznaczone dla wszystkich osób, które pragną zdobyć nowoczesną wiedzę z dziedziny zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego Public Relations (PR), relacji z mediami oraz szeroko pojętego marketingu w sposób profesjonalny i praktyczny.
Czas trwania:
2 semestry/240h
Termin zgłoszeń:
Rekrutacja prowadzona jest w systemie otwartym.
Zasady przyjęć:
Ukończone studia wyższe (ksero dyplomu i oryginał do wglądu), wypełnienie kwestionariusza osobowego, 2 fotografie legitymacyjne
Opłaty:
1900 zł semestr