Godło Polski
wyszukiwarka zaawansowana
Wybierz obszar
Zgłoś błąd
wyślij formularz zgłoszeniowy

Psychologia biznesu i komunikacji Kierunek studiów podyplomowych

Czas trwania

2 semestry

Opłaty

1.200,00 zł za semestr,

Cel studiów

Celem studiów jest przekazanie specjalistycznej wiedzy i praktycznych rozwiązań z obszaru psychologii biznesu i komunikacji w biznesie. Program studiów obejmuje szeroki zakres zagadnień psychologicznych, których poznanie jest kluczowe do efektywnego zarządzania zespołami pracowniczymi oraz budowania pozytywnego wizerunku nowoczesnego przedsiębiorstwa. Na studiach uczymy m.in. jak tworzyć zaangażowane zespoły pracowników, jak komunikować się wewnątrz i na zewnątrz organizacji, jak zarządzać zmianą oraz rozwiązywać problemy w zespołach. Studia dostarczają także wiedzy w zakresie odpowiedzialności społecznej biznesu, a także technik negocjacji, budowania wizerunku firmy jako pracodawcy oraz w jej otoczeniu biznesowym – w tym: jak budować strategię marketingową oraz jak radzić sobie z problemem wizerunku w kryzysie. Program studiów jest oparty na zagadnieniach związanych ze współczesnymi wyzwaniami w zarządzaniu przedsiębiorstwem, takimi jak wdrożenie pracy zdalnej czy przywództwo w świecie zmienności.

Korzyści dla uczestników

Uczestnictwo w studiach daje absolwentom wiedzę w zakresie kluczowych zagadnień niezbędnych w pracy na stanowiskach menedżerskich oraz na stanowiskach w działach personalnych. Stawiamy na praktyczny aspekt studiów – absolwenci otrzymają konkretne i sprawdzone narzędzia i praktyki rynkowe do zastosowania w swojej pracy.

Adresaci studiów

Studia kierowane są do właścicieli firm, kadry menedżerskiej przedsiębiorstw, aktywnych zawodowo specjalistów zatrudnionych w działach personalnych, wspierającymi na co dzień kadrę menedżerską, którzy chcą poszerzyć/uzupełnić wiedzę oraz zdobyć praktyczne narzędzia i wskazówki do wykorzystania w swojej pracy. Studia kierujemy także do osób planujących objęcie w/w funkcji oraz tych, którzy nie mają wiedzy i doświadczenia w obszarze psychologii biznesu i komunikacji i chcą zgłębić tą tematykę.

Warunki ukończenia studiów

Zaliczenie przedmiotów, składających się na ramowy program studiów (egzaminy w formie testu). Zaliczenie egzaminu końcowego sprawdzającego nabytą wiedzę i umiejętności z całości materiału.

Czas trwania

2 semestry

Terminy zgłoszeń

Rekrutacja prowadzona jest systemem otwartym

Zasady rekrutacji

Według kolejności zgłoszeń

Zasady przyjęć

Ukończone studia wyższe (ksero dyplomu i oryginał do wglądu), wypełnienie kwestionariusza osobowego, 2 fotografie legitymacyjne

Limit miejsc

30

Opłaty

1.200,00 ZŁ za jeden semestr, możliwość wniesienia opłaty w ratach